MySpace Layouts

I got this Hi5 Layout from pYzam!

بنــــــــــات وبس

حواء وكل ما يخصها ويشغل فكرها

Monday, December 3, 2007

المرأه

المراه هى المراه فى كل زمان وكل مكان مهما ارتفع شانها مهما كان وضعها
دائما ما تفكر فى جمالها واناقتها ووجودها كأنثى
وفى وسط زحام الحياه وحياتنا اليوميه التى اصبحت مرهقه اكثر من اللازم
كثيرا ما تهمل المراة نفسها ولايوجد لديها الوقت الكافى للبحث عن اسرار جمالها
لهذا فكرت فى فكرة هذه المدون
ساحاول قدر المستطاع جمع موضوعات تهم المراه
جمالها
اناقتها
بيتها
حياتها
مختلف المجالات ومختلف الانشطه
رايكوا ايه يا بنات

4 Comments:

At December 5, 2007 at 1:48 AM , Anonymous Anonymous said...

يا ريت

 
At December 6, 2007 at 8:01 AM , Blogger بياترتس said...

المهم تكملى ياعلا وتنزلى حاجات كتير .وانا كل ما تقابلنى حاجه هاقولك عليها.بس اوعى تملى وتتأخرى فى الكتابه
على فكره فى بلوج كان بينزل حاجات كتير من مجلة حجاببس مش فاكره اسمها ياعلا بس لو قابلتنى تانى هابقى اقولك عليها
ويارب يكون احلى بلوج فى الدنيا

 
At January 5, 2008 at 4:47 AM , Blogger نفرتيتي said...

السلام عليكم
شكرا علي زيارتك لي يا علا وعلي بردوا احاسيك الحلوة الرقيقة
وياريت تكملي الموضوع اللي بتقولي عليه ومش تملي

 
At September 30, 2008 at 2:10 AM , Anonymous Anonymous said...

ازيك يا ابله علا
انت فين يا بينتى انا دوخت عليكى وانت مختفيه خاليص انا عايز اطمن عليكى وتليفونك اتغير وانا مش عارفه ممكن تبعتهولى بليز HAZEM_HA@HOTMAIL.COM
مش لازم كل مره نعمل فضلئح على النت كده
حازم

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home

>